Ostutingimused
Hinnad
Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu (25%)
Üldised
Kui olete alla 18-aastane, peab tellimuse kinnitama teie eestkostja. Eraisikutele kehtivad tarbijamüügi seadus ja sidevahendite abil sõlmitud lepingute seadus, mis hõlmab ka müügiettevõtte kaitset.
Swehealth jätab endale õiguse lõplike müügi- ja veebisaidil esinevate pildi- ja tekstivigade, näiteks tootekirjelduste või tehniliste kirjelduste vigade, valede hindade ja hinnakorrektsioonide (näiteks tarnijate muudetud hindade, valuutavahetuste) või vale teabe osas selle kohta, kas toode on laos, kõrvaldamiseks. Swehealthil on seejärel õigus selliseid vigu parandada ning teavet igal ajal muuta või ajakohastada. Kui Kliendi tellitud tootele on märgitud vale hind, teavitab Swehealth Klienti sellest ja ootab Kliendi kinnitust parandatud hinna kohta, enne kui Swehealth tellimuse vormistab.
Kogu veebisaidil olevat pildiinfot tuleks vaadelda ainult illustratsioonidena. Selliste illustratsioonide puhul ei saa garanteerida, et need kajastavad Kliendi poolt saadavate toodete arvu või toote täpset välimust, funktsioone või päritolu.
Tellimuse kinnitus:
Kui oleme teie tellimuse kätte saanud, saadame teile teie e-posti aadressile kinnituse teie tellimuse kohta käiva teabega.
Kontrollige hoolikalt, et kogu teave on õige.
See on väärtuslik dokument ja toimib garantiisertifikaadina, mida tuleks alles hoida. Kui te seda e-kirja ei saa, on oluline, et te võtaksite meiega võimalikult kiiresti ühendust. Näiteks võib vale e-posti aadress tähendada, et teave ei jõua kohale.
Kui midagi on valesti, võtke ühendust klienditeenindusega. Meiega ühendust võttes on hea, kui teil on oma tellimuse number.
Maksevõimalused
Krediitkaart
Turvalised kaardimaksed meie maksepartneri Stripe'i kaudu, mis aktsepteerib kõiki peamisi kaarte, nagu VISA, MasterCard ja American Express.
Me ei salvesta kunagi teie krediitkaardi numbrit, selle asemel edastab teie makse Stripe'i kaudu turvalise krüptimisega. Stripe on sertifitseeritud vastavalt PCI pakkuja 1. tasemele.
See on kaardimaksete valdkonnas saadaolev kõrgeim sertifitseerimistase.
Kaardimaksete eest tasu ei lisandu.
Pangaülekanne
Te maksate ette meie pangakontole. Makse sooritamisest kuni selle meieni jõudmiseni kulub umbes 1-2 pangapäeva, mis pikendab tarnet võrreldes teiste makseviisidega veidi.
Arve
Arve puhul saadetakse tellimused ainult registreeritud aadressile
Teeme koostööd Svea Ekonomi AB-ga. Arve alusel ostmiseks peate sisestama oma isikukoodi või ettevõtte registreerimisnumbri. Arve alusel ostmise eelduseks on muuhulgas see, et olete registreeritud Rootsi rahvastikuregistris ja olete üle 18-aastane. Teil ei tohi olla maksetega seotud kaebusi.
Arve maksetähtaeg on 14 päeva.
Osaline makse
Osalise makse korral saadetakse tellimused ainult registreeritud aadressile
Tänu meie koostööle Svea Ekonomi AB-ga saate sõlmida konto krediidilepingu ja seega maksta oma ostu eest osamaksetena. Krediidiperioodi valite, märkides endale sobivaima kampaaniavaliku. Ostu saab alati täies ulatuses tasuda igal ajal enne maksetähtaega.
Tavapärane krediidikontroll toimub pärast isikuandmete esitamist kassas, mõnel juhul tähendab see krediidiraporti tegemist. Seejärel saadetakse krediidiraporti koopia teile koju.
Kui teil on küsimusi, võite lisateabe saamiseks helistada numbril 08-51493113.
Näide efektiivsest intressist 10 000 SEK ostu puhul, tähtaeg 12 kuud, intress 0%, vahendustasu 195 SEK, saatmistasu 29 SEK: 10,68%.
Üldised tingimused leiate siit.
Standardiseeritud Euroopa tarbijakrediidi teave leiate siit.
Liising
Pakume liisingut. Loe lähemalt siit
Taganemisõigus / tagastamine:
MÄRKUS. Tagastamise korral on oluline enne kauba tagastamist meiega ühendust võtta.
Eratarbijatel on õigus ost 14 päeva jooksul tühistada vastavalt sidevahendite abil sõlmitud lepingute seadusele. Eelmainitud seaduse kohaselt kehtib taganemisõigus ainult juhul, kui kaupa ja selle originaalpakendit saab tagastada sisuliselt muutmata seisukorras. Kaupa ei tohi kasutada, tagastuskulud tasub ostja. Lisage pakend alati kahjustamata kujul koos originaalpakendiga.
Kui oleme kauba kätte saanud, tagastame teile viivitamatult kogu ostuhinna, välja arvatud saatmiskulud.
Delta/Lojeri spetsiaalselt tellitud pinkide puhul -> Kohandatud pinkide tagastamise korral, mis ei olnud põhjustatud Swehealthi ebaõigest saatmisest, tagastatakse kauba hind 20% suuruse mahaarvamisega pluss saatmiskulud.
Kohaletoimetamine ja transport
Teie makstav saatmiskulu sisaldab lähima kättetoimetamispunkti hinda. Kui kaup on suurem ja raskem, toimetatakse see ukse taha. Kui vajate abi tellimuse SISSE-/JÄRELEVÕTMISEGA, peate võtma ühendust saatjafirmaga.
SweHealth teavitab teid laost puuduvatest kaupadest e-posti teel.
Saadetiste puhul, mida pole kätte saadud ja mis tagastatakse, on SweHealthil õigus nõuda kliendilt vähemalt 300 Rootsi krooni suurust tasu halduskulude katteks + saatmiskulud.
Välismaal tellides saatke meile e-kiri, et saada õige saatmisinfo, vastasel juhul teavitame teid pärast tellimuse esitamist tegelikest saatmiskuludest.
Kaebus / transpordikahjustused, mida ma peaksin tegema?
Kui olete saanud transpordikahjustusega paki, peate esitama 24 tunni jooksul saatjafirmale kaebuse. Seetõttu on äärmiselt oluline, et kontrolliksite oma tooteid pärast nende kättesaamist või kohaletoimetamist.
Saatjafirma vastu kaebuse esitamiseks peab tootel olema füüsiline kahjustus. Enne paki avamist tehke pakendist foto, teavituses on vaja dokumentatsiooni.
Kui olete oma toote kohta saatjafirmale kaebuse esitanud, võite meiega ühendust võtta või saata e-kiri aadressile info[at]swehealth.se
Tagastamisel PEAVAD kõik tooted tagastama originaalpakendis koos kõigi lisatarvikutega.
Pidage meeles, et saatke toode alati välispakendis, et mitte kahjustada originaalpakendit, pakkige kaup hästi, et vältida kahjustusi.
Garantii
Swehealth pakub kõigile oma toodetele 1-aastast garantiid, kui pole teisiti märgitud, ning 3-aastast garantiid vastavalt ARN-i suunistele (www.arn.se).
Garantii kehtib alates toote algsest ostukuupäevast. Garantii kehtivuseks tuleb esitada ostutšekk.
Garantii ei kehti kaupadele, mida on valesti hoitud või kokku pandud, kasutatud sobimatul või ebaõigel viisil, muudetud või puhastatud vale puhastusmeetodi/-vahenditega.
Garantii ei kehti, kui kaupu on kasutatud muul otstarbel kui ette nähtud.
Garantii ei kehti ka transpordikahjustuste ega demokoopiate kohta.
Võltsitud tellimused:
Kõikidest võltsitud tellimustest teatatakse politseile. Võltsitud tellimuste ohu minimeerimiseks logime iga tellimuse IP-aadressi ja internetiteenuse pakkuja.
Vääramatu jõud
SweHealth ei vastuta viivituste või kohustuste täitmata jätmise eest, kui see on tingitud asjaoludest, mis on SweHealthi mõistliku kontrolli alt väljas, ilma igasuguse hüvitise maksmise kohustuseta.
Selliste asjaolude näideteks on, kuid mitte ainult: streik, töövaidlus, sõda, terrorirünnakud, rahutused, tulekahju, plahvatus, välk, üleujutus, loodusõnnetus, tehnilised probleemid, tarnete katkestused, tootmis- või transpordihäired, telekommunikatsiooni- või IT-side häired, vahetuskursside muutused, valitsuse meetmed või uued õigusaktid.
Need sündmused on vabastuseks, mis tähendab, et SweHealth ei ole kohustatud maksma kahjutasu ega muud hüvitist.
Klienditeenindus:
Meie SweHealthis püüame hoida oma üldkulud madalad, et pakkuda teile kliendina oma toodete konkurentsivõimelisi hindu.
See tähendab, et meil puudub telefonitugi.
Tegeleme kogu klienditeenindusega e-posti teel ja vastame tavaliselt otse tööpäeviti.